STARTNOW
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

STARTNOW

للتميز عنوان .

الرئيسيةStartnowأحدث الصورالتسجيلدخول

الحفلة حفلتنا يبقي ليه اللي هيزعجنا

كاتب الموضوعرسالة
كراكيب
مبدع جديد
مبدع جديد
كراكيب

ذكر عدد الرسائل : 67
البلد : الحفلة حفلتنا يبقي ليه اللي هيزعجنا Egypt_bf_md_wht
مزاجى اليوم : الحفلة حفلتنا يبقي ليه اللي هيزعجنا 510
  : الحفلة حفلتنا يبقي ليه اللي هيزعجنا 866327208

الحفلة حفلتنا يبقي ليه اللي هيزعجنا Empty
مُساهمةموضوع: الحفلة حفلتنا يبقي ليه اللي هيزعجنا   الحفلة حفلتنا يبقي ليه اللي هيزعجنا I_icon_minitimeالسبت يوليو 18, 2009 4:49 pm

عقبالكو كلكو اختي انبارح اتخطبت عقبال بنات و اولاد المنتدي وان شاء الله
ربنا يتمم بخير اه والكتابة هتكون في يناير اللي جاي وكلكوا معزومين قبل الكتابة بيوم علي المنتدي اكيد مش هبقي موجود هههههه لاني مش هبقي فاضي اعذروني وسلام خاص للعروسين ( M & Y )... يالا نبتدي حفلة الخطوبة مع بعض لانها مش هتبقي حلوة من غيركو ابدا طبعا باسماء الله الحسني :

يالا يا هشام سمعنا---> نسالك يا من هو الله الذي لا الاه الا هو الرحمن الرحيم الملك القدوس السلام المؤمن المهيمن العزيز الجبار المتكبر الخالق البارئ المصور الغفار القهار الفتاح العليم..........ليس كمثله شئ وهو الحكيم العزيز.................

يا دبلة الخطوبة عقبالنا كلنا..ونبني طوبة طوبة في عش حبنا

يالا يا حمادة غني----> كلمة في قلبي شايلها ليك ياللي عمري احلو بيك نفسي اقولك يا حبيبي واعترف وانا بين ايديك انت اللي قلبي حاس بيك وحلم عمري لقيته فيك اتمني ليه يا حبيبي تاني كل الاماني لقيتها فين
وبحبك انت اخر حاجة انا روحي ليك دايما محتاجة انا لو هقول فيك الكلام يطول حبيبي ده انت عندي اغلي حاجة انا روحي عاشقة ومرتاحالك وعيوني دايما مشتاقالك وياك بعيش احلام ماتنتهيش وحياتي ليك انا عشتهالك

يالا يا تيمو ----> واحلم ليه وانا وياك ده انا لامس بايدي ملاك واتمني ايه يا حبيبي وانت قدام عينايا ولا حسيت غرام قبليك ولا عرفته الا جوا عنيك حبيبي خلاص بقيت انا ليك وانت بقيت ليا مايهمنيش اللي فات من عمري ايه واللي فاضل ليا فيه انا عايشه ليك وانا بين ايديك اي شئ مايهمنيش اصل كنت هموت واعيش عمري لعنيك انا من زمان قلبي نفسه يعيش معاها وكان حلمي افضل معاها عشت عمري ده كله ليها كل اللي كان من حياتي لقيته فيها نفسي اكمل عمري بيها وابقي جمبها بين ايديها........شكرا جدا يا اغلي اصحاب بجد

الحفلة حفلتنا يبقي ليه اللي هيزعجنا
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-