STARTNOW
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

STARTNOW

للتميز عنوان .

الرئيسيةStartnowأحدث الصورالتسجيلدخول

يـومـيــــات مـشــــــــرف فـى الـمـنـتـــــــــــــدى(خلي بالك ياهيما)

5 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
mado
المشرف العام
المشرف العام
mado

ذكر عدد الرسائل : 57
العمل/الترفيه : engineer
المزاج : cooooooooooooooool
البلد : يـومـيــــات مـشــــــــرف فـى الـمـنـتـــــــــــــدى(خلي بالك ياهيما) Egypt_bf_md_wht
مزاجى اليوم : يـومـيــــات مـشــــــــرف فـى الـمـنـتـــــــــــــدى(خلي بالك ياهيما) 2610
  : يـومـيــــات مـشــــــــرف فـى الـمـنـتـــــــــــــدى(خلي بالك ياهيما) 866327208

يـومـيــــات مـشــــــــرف فـى الـمـنـتـــــــــــــدى(خلي بالك ياهيما) Empty
مُساهمةموضوع: يـومـيــــات مـشــــــــرف فـى الـمـنـتـــــــــــــدى(خلي بالك ياهيما)   يـومـيــــات مـشــــــــرف فـى الـمـنـتـــــــــــــدى(خلي بالك ياهيما) I_icon_minitimeالإثنين أكتوبر 06, 2008 12:17 pm

يـومـيــــات مـشــــــــرف فـى الـمـنـتـــــــــــــدى(خلي بالك ياهيما) W89u9t

يوميات مشرف فى المنتدى

اول ما قام من النوم لقى الموبايل بتاعه بيرن

فلقى الادمن بتاع المنتدى بيتصل بيه

المشرف:اصطبحنا واصبح الملك لله ......صباح الخير يا فندم

الادمن: خير هييجى منين الخير ياسى زفت

انت سايب قسمك ونايم الله يخرب بيت اللى شار عليا الشورة السودة دى انى امسكك مشرف انت متنفعش حتى تبقى عضو موقوف

المشرف : ليه بس يا فندم دا انا حتى مغسلتش وشى ودخلت على طول على المنتدى

الادمن : عموما ادخل شوف قسمك ودا اخر انذار ليك

وانتهت المكالمه والمشرف طبعا مضايق وبيقول انا ايه بس ياربى اللى دبسنى التدبيسه السودة دى ماكنت عضو وميه ميه المهم دخل على الرسايل الخاصه بتاعته بقى لقى الرسايل دى

الرسالة الأولى

السلام عليكم ...ازيك مشرفنا .. بقولك أنا اضفت موضوع بس معرفش شكله نزل ثلاث مرات بالغلط أحذف أي واحد فيهم .. اللي يعجبك أنت بس احذف

الرسالة الثانية

مرحب مشرفنا ..... بقلك شوف : في عضو قاعدلي كل موضوع يرد عليا ويهيني قدام الأعضاء ... لو ماسكتوش هعمل حاجه محصلتش.. واقلبلكم المنتدى .. وقد اعذر من بنجر ...

الرسالة الثالثة

ياااأبو الشبااااااااااااب ألحقني ... كل ما أدخل المنتدى يطلعني بره ... ومش راضي يدخلني ايه الحكاية شكلها كدة الدخول. بفلوس ....

الرسالة الرابعة

مشرفنا ... ممكن لو سمحت تعدل اسمي من الحلوة الى ملكة جمال المنتديات <<<<<<<< مصدقه نفسها

الرسالة الخامسة

هاي عمري ... يارب تكون مبسوط .. بصراحة شخصيتك عاجباني ولك هيببة في المنتدى بس ياريت يعني اذا عملت موضوع ثبتلهولي ..على فكرة انا زعلانة محدش يثبتلي مواضيعي

وانا مال اهلى انا محدش بيثبتلك مواضيعك متتحرقى انتى والمنتدى
دا رده طبعا

الرسالة السادسة

ياعم هقلك على حاجة : مش هسلم عليك ولا حاجة انت أصلاُ ماتستاهلش كل ما اعمل موضوع تحذفهولي .. عجيبة والله ...

الرسالة السابعة

مساك زي الفل يا سوبر ستار المنتدى ...
بصراحة انا مكسوف منك عايز أطلب طلب بسيط ... يعني انا عايز اعرف ازاي المشرف بيتعامل مع المواضيع و ايه الطريقة يعني بالعربي الفصيح .. عايز الباسوورد بتاعتك اذا تكرمت

(ماهو دا اللى ناقص)

الرسالة الثامنة

يا اخي انت زودتها ... شايف نفسك علينا وكل مانكلمك ما تديناش وش .. ياخي الاشراف مش يعني بقيت ملك ... اختشي على دمك بقى .. قال مشرف قاال ... انت أصلاً خدام عندنا يعني تخدمنا .. اقولك : روح هاتلي واحد شاااي

صحيح الى ميعرفش يقول عدس

الرسالة التاسعة

حبيب قلبى... ازيك حبي .. عرفتني ؟؟ أنا أمورة .. واحشني اوي ... اقلك كلمني على الياهو ضروري ... بااااااااااي

الرسالة العاشرة

(من المشرف العام)

السلام عليكم ..أخي ...الاحظ كثرة الشكاوي من الأعضاء وكثرة المشاكل أرجوا تهدئة الأمور بأسرع وقت .. وان تفعل أي شي لمصلحة المنتدى ... وشكرا ...

الرساله الحادى عشر

لو سمحت والنبى يا سعاده الباشا فى بنت موجوده على المنتدى ياريت تبقى تبعتلى ايميلها على ايميلى وليك الحلاوة طبعا

( ليه يعنى قالولك عليا فتحها عالم سمسم بوزع ايميلات )

بعدها الحمد لله المشرف اتجنن

اوعي ياهيما حد يعمل فيك كدة بس انا مش هعمل فيك كدة

يـومـيــــات مـشــــــــرف فـى الـمـنـتـــــــــــــدى(خلي بالك ياهيما) 2hx6s95

يـومـيــــات مـشــــــــرف فـى الـمـنـتـــــــــــــدى(خلي بالك ياهيما) Toqa3961
mony
المدير العام
المدير العام
mony

انثى عدد الرسائل : 1119
العمل/الترفيه : عادى
المزاج : الله اعلم.
البلد : يـومـيــــات مـشــــــــرف فـى الـمـنـتـــــــــــــدى(خلي بالك ياهيما) Egypt10
مزاجى اليوم : يـومـيــــات مـشــــــــرف فـى الـمـنـتـــــــــــــدى(خلي بالك ياهيما) 2210
  : يـومـيــــات مـشــــــــرف فـى الـمـنـتـــــــــــــدى(خلي بالك ياهيما) 866327208

مُساهمةموضوع: رد: يـومـيــــات مـشــــــــرف فـى الـمـنـتـــــــــــــدى(خلي بالك ياهيما)   يـومـيــــات مـشــــــــرف فـى الـمـنـتـــــــــــــدى(خلي بالك ياهيما) I_icon_minitimeالإثنين أكتوبر 06, 2008 3:02 pm

هههههههههههههههههههه
هههههههههه
مشكوووووووووور حلوة كتييييييير
اسير الصمت
النائب العام
النائب العام
اسير الصمت

ذكر عدد الرسائل : 309
العمل/الترفيه : بعدبن هتعرفو
المزاج : متقلب
البلد : يـومـيــــات مـشــــــــرف فـى الـمـنـتـــــــــــــدى(خلي بالك ياهيما) Egypt10

مُساهمةموضوع: رد: يـومـيــــات مـشــــــــرف فـى الـمـنـتـــــــــــــدى(خلي بالك ياهيما)   يـومـيــــات مـشــــــــرف فـى الـمـنـتـــــــــــــدى(خلي بالك ياهيما) I_icon_minitimeالإثنين أكتوبر 06, 2008 3:50 pm

الحمد لله انا عضو

هههههههههه

تسلم على المووضع
جريح الحب
مشرف
مشرف
جريح الحب

ذكر عدد الرسائل : 1020
العمل/الترفيه : الانترنت
المزاج : كرة القدم
مزاجى اليوم : يـومـيــــات مـشــــــــرف فـى الـمـنـتـــــــــــــدى(خلي بالك ياهيما) Rayg1110

مُساهمةموضوع: رد: يـومـيــــات مـشــــــــرف فـى الـمـنـتـــــــــــــدى(خلي بالك ياهيما)   يـومـيــــات مـشــــــــرف فـى الـمـنـتـــــــــــــدى(خلي بالك ياهيما) I_icon_minitimeالثلاثاء أكتوبر 07, 2008 11:02 am

يعنى الواحد مش عارف يقول ايه من كتر الضحك

ههههههههههههههه

شكررررررررررا جدا مادو
http://www.startnow.yoo7.com
دموع الاحزان
المراقب العام
المراقب العام
دموع الاحزان

انثى عدد الرسائل : 445
مزاجى اليوم : يـومـيــــات مـشــــــــرف فـى الـمـنـتـــــــــــــدى(خلي بالك ياهيما) 510

مُساهمةموضوع: رد: يـومـيــــات مـشــــــــرف فـى الـمـنـتـــــــــــــدى(خلي بالك ياهيما)   يـومـيــــات مـشــــــــرف فـى الـمـنـتـــــــــــــدى(خلي بالك ياهيما) I_icon_minitimeالثلاثاء أكتوبر 14, 2008 10:58 pm

ياعينى ع المشرف ده
اكيد مش لاجنن وبس
ده الله يرحمه
زمانه مااااااااااااااااااااااااااااااااااات
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
مشكور مادو
تسلم ايدك

يـومـيــــات مـشــــــــرف فـى الـمـنـتـــــــــــــدى(خلي بالك ياهيما)
صفحة 1 من اصل 1